Live wild ✌️ Die free

Oh, romeo where do you have your girlfriend now?

Kategori: Allmänt



Jag älskar den här låten, hehe.. Blir som glad av den.

Har inte hunnit skriva på ett tag nu, har inte orkat sitta vid datan.
försöker njuta av lovet ;-)

Ska städa klart i mitt rum sen blire till emma för filmkväll! (y)

Här får ni några bilder.

Haha, jag och emma klädde ut oss och sjöng karaoke! Hade saknat det alltså ;-)

HAHA, rensade i min hylla och hittade bla denna bok! Fyfasen... Vi har haft våra dagar emma(?)

Hittade även min mapp med alla saker jag gjort i skolan från åk 3-6, här skulle man skriva sitt "Dröm Yrke" och man kan gissa vad jag skrev om?
Skrev den när jag gick i 5an.. Ganska coolt att se att jag har samma mål ännu!
Btw, bra svenska man hade? hahah.


Såg en as bra film idag innan vi for in till stan.. Älskar den!


Och sen ser vi marathon på alla pirates of the caribbean filmerna! Såå sjukt bra dom är. och Fy vad johnny depp är snyggg! Kill me.


Ikväll blir det 3an!!

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: