Live wild ✌️ Die free

Snart är det jul!!

Kategori: Allmänt

Och jag kan inte fatta det, har väl fått lite med julkänslor osv.
men det går så snabbt. har tex inte köpt en julklapp ännu, de känns lite pissigt.
men gud vad jag längtar till jullov!

Fasen vad man har fått plugga veckan som varit, nu är det inte så mkt kvar.

Svenska analys - check
Engelska Prov - check
Lpl slutlogg - check
Data prov - check
Sång - check
Gemu - check
Nk prov - på måndag

Det var väl allt, skönt att nästan allt är gjort!

Men jag har åkt på världens värsta förkylning, hostar helatiden och låter som jag vet inte vad. En man.
Inge kul.. känner mig helt febrig och trött i kroppen.
så vi får se hur det blir med skola på måndag, men får hoppas att det är bättre.
Igår hade vi spelning på bodensia, var fullt med folk men jag kände mig inte alls taggad. Måste säga att det var den jobbigaste spelningen jag någonsin sjungit på, det var bara tur att min röst höll ganska så bra. Utom att jag lät som Jay smith på många av låtarna. Nemen fyfasen vad det tog på min röst.. inte bra.
Men vi klarade det bra ändå! även om vi inte hade tränat så himla mkt på låtarna.

Nu sitter jag och kollar på skidorna! (y) man blir lite sugen på att åka.

Ikväll blir det förmodligen att vara med stina nilsson och kanske några till. Får se hur det blir!

Trevlig helg!

PUSS.

snygga! Jeppe och jag

Kommentarer

  • D säger:

    Du har väl alltid låtit som en redig karl?:)

    2010-12-18 | 17:37:55
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: