Live wild ✌️ Die free

Tränings värk som aldrig förr.

Kategori: Allmänt

Fyfan, kan inte stå på benen. har så otroligt mycket träningsvärk och inte bara i benen utan överallt..
Biceps Triceps som satan, Arsle som fan, Ben och Vad !
Skönt!!!

Oh vad jag börjar få julkänslor i hela kroppen. Älskar julen, mysigt.
Nog för att det är mörkt och sena dagar i skolan med mycket plugg men ändå!
Btw, fick tillbaka provet och det gick fan bättre än jag förväntat mig, eller nja.. gick ju allt ifrån bra men jag fick faktiskt bara ett halvt poäng ifrån G .. Så jag behöver nog inte göra omprov iallafall!

Något mer nytt?

Jo jag har unnat mig ett nytt navel smycke, mycket sött.

Sen har jag även kollat upp mina pengar till Turiket och det ser bra ut, nu vet jag iallafall säkert att jag kommer få ihop nog mycket pengar! Perfekt underbart :-)
Glad är jag faktiskt, även fast de är typ skit i skolan med mycket plugg....

Nu sitter jag och mamma och kollar upp recept till knäck, MUMS!

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: