Live wild ✌️ Die free

Ett lite seriösare inlägg kanske.. ?

Kategori: Allmänt

Joo hejj!

Otroligt seg jag har varit på att skrivit hära.. Men förra veckan satt jag inge vid datan för jag hade sån migrän, men denna vecka ska det bli mera! Lovar jag.

Iallafall, Helgen har varit skön och rolig.
Lite kortfattat om min helg.

Fredag: Var jag med David, myste och såg på två filmer, en skräckfilm och en komedi typ!

Lördag: Var jag med David, Lina och Kristoffer Såg på ännu en Skräckfilm, dock en mycket dåligare än den jag och david såg!

Och söndag räknar jag inte som en helg dag.. Utom på kvällen! Då repade jag i kanske lite mer än två timmar!(y)
Så himla roligt, har nästan blivit helt klar med emmas nya låt. Och sen började vi ju även på en annan ny låt!
Den kan bli riktigt grym : )
Allt är så jävla toppen med bandet, allt bara flyter på jag är så lycklig! =)

Idag är det Måndag.. Seg dag, gick på några lektioner sen kom jag och stina på att vi hade elev jour hela j*vla dagen, Toppen.
Fast dagen gick ändå hyffsat snabbt. Var ju oxå på Musiklektion i en timme, så det var roligt! 

Efter skolan blev det lite ändrade planer, Jag Emma och Hannes gick hem till mig och hämtade money osv och sen gick vi faktiskt till daggan och åt dära, sen gick jag och Emma hem till mig igen, var här ett tag och tog de lugnt : ) Det var då vi la ut vårat tidigare inlägg.. Väldigt .. hmm, seriöst och moget. Joo.
Sen for vi vidare till emmzor, fick skjuts av Tony så slapp sätta sig på en buss! (y)
vi började på ännu en ny låt, tror den kommer bli riktigt bra, har redan kommit på låtnamnet ;) "Hey there Mr lover"  tror vi  verkligen kan lyckas med texten denna gång!

Senare ikväll kom även Stina och Lukas och vi såg på massa gamla filmer som vi gjort, blev nästan deppig hur man såg ut alltså! Det var inte vackert. Tack gud för att jag inte ser ut så ännu! Haha.


Haha, söt jesper är så stolt för att han fått nya innebandy brillor!
Han kan ändå vara gullig ibland ;)


Zöt-mamma och Zöt-jesper !
Jesper ser ut som en liten knubbis ;b


Åhh, jag måste få lägga ut några låtar, Såg nämligen en lång dokumentär om typ hela beyonces liv, hur mkt hon har fått kämpa för att komma dit hon är idag, det gav mkt otroligt mycket ork och vilja!
Så nu har jag lyssnat igenom alla hennes låtar från början till slut! Hon är grym : )


Halo är ju en av hennes bästa låtar enligt míg!
även om den är utnött så är den väldigt bra.




Och hon är ju så himla snygg! Fy fasiken.


Nee nu ska jag sovaa.. Trött som ett svin.


Idag blev de iaf mys kläder, slött.

Jaja.

Hare. PÖSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: