Live wild ✌️ Die free

I really don't understand.

Kategori: Allmänt


Sånn här musik som jag lyssnar på just nu! Älskar dom!♥

Jaa, Hejj kanske jag ska skriva.
Sitter här hos mamma och har plötsligt hur mkt som helst att tänka på. tror jag håller på att bli galen på riktigt.
Det är just sånna här tillfällen jag tackar att musik finns, skulle aldrig klara mig utan det.

Emmzor hittade en grym låt som Linda Pritchard sjunger,jag slänger ut några låtar som hon sjungerrrr!
Den första låten alltså! jag dör! 
snacka om att man skulle vilja ha hennes röst!







Tycker dock att hennes röst inte passar till nå jävla slags r&b isåfall ska hon sjunga lugna ballader!
Annars får man inte höra hennes underbara röst upp till 100%! : )
Men jag älskar henne och hennes röst!


Typiskt hinner inte berätta vad jag gjort de här dagarna som jag inte hunnit skriva nå på.. ska till emma och repa nuuuu typ!
Jag skriver säkert ikväll! så kolla senare ikväll, ska även slänga ut bilder dååå!

PUSS.

Snygg-David♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: