Live wild ✌️ Die free

Ingen ser och ingen vet, hur du lyser och hur du fångar upp min skugga när jag är svag.

Kategori: Allmänt

Hejhej!

Helgen har gått för snabbt..

Igår fyllde jag 16 år, kändes absolut inte som att jag fyllde år elr något. Men det var trevligt!
efter skolan hjälpte jag till med maten osv sen kom jossan, doom och morfar! Då åt vi middag, åt så himla mkt, herregud. Tror ärligt att jag inte ätit så mkt ever!
Härligt. Efter de kom pappa och då fikade hela gänget, sen öppnade jag paket(y)
Fick äntligen w-net kort!!!! Så nu kan jag börja träna! YESS.
Sen fick jag pengar till piercing så jag ska göra det till veckan ; )
och lite mer pengar, sen fick jag en morgon rock, sportkläder, head set  lite småå saker =)
Nöjd är jag då!
Senare på kvällen kom först Emma Lina och Hanna, sen kom även David! tog de lugnt och sen sov emma hos mig!

Idag vaknade vi 10 .. låg i sängen till typ ett, sen bestämde vi oss föratt fara med julia till w-net och träna! (y)
Fan jag kommer ha träningsvärk imorn kan jag då säga.
I magen och benen =)
Sen åt jag middag och for till David! Såg på melodifestivalen, tyckte ingen var speciellt bra faktiskt.. Och sen såg vi en annan film, kommer inte ihåg vad den hette, annars tog vi bara det lugnt och myste ;-*
Hade saknat han väldigt otroligt mkt!

Imorn ska jag upp och städa sen kommer Lucas från kalix med hans kompis, ska vara med han/dom ett tag ska bli roligt!
Sen ska jag äta och fara och repa, sen förhoppningsvis ska jag hinna iaf försöka kolla på Svenskan, innan tisdag!

Nu ska jag sova, slänger ut bilder från dagen som jag snott av emma! hah, hon gillar inte att jag tar bilder från henne, men jag har ingen kamera sååååå ;) hah.


Älskar er så otroligt mycket!


Emma och hennes stackars vader ;) haha! <3


Hahah, jag står och spänner mig litee! (emma tvingade mig)

Godnatt!

David♥

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du ÄR INTE SÅ JÄVLA BIFF SOM DU TROR. GAH

    2010-02-07 | 19:04:32
    Bloggadress: http://http:/
  • David säger:

    Miss u baby!;*

    2010-02-07 | 22:56:27
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: