Live wild ✌️ Die free

Per Elofsson

Kategori: Allmänt

Kommer alltid vara en förebild för mig och framför allt kommer han alltid att vara Kungen av längdskidåkning!



Satt och kollade på OS igår kväll och såg på längdskidor, Marcus hellner Grymt bra! Sverige var verkligen helt underbara, och sen att se underbara Per gråta fick mig att få tårar i ögonen.
Jag har verkligen växt upp med längdskidor, hela min familj är skid-galna.
Så jag har alltid hållt på med det, slutade när jag gick i slutet av 6:an, men alltid när jag var liten var Per min idol, min förebild. Han var bäst, och snyggast. Var helt galet kär i han!
Han var kung.
Så igår när han var på os och snackade och kommenterade allt så märkte man verkligen hur mycket han älskar dett han höll på med. och då får jag massa tillbaka blickar på förut, och sen tänker jag även på om jag skulle bli tvungen att sluta med det jag älskar.
Han är bäst, och jag blir så jävla förbannad över det som knäckte han, den jävla idioten.
Per Elofsson är och kommer alltid att vara i mina ögon kungen av längdskidor♥


är helt inne i allt med per elofsson, haha! Sitter och kollar på gamla bilder och läser gamla saker! Roligt att tänka tillbaka osv :D
Aja

Idag är det söndag, ovanlig söndag, har inte mått så bra faktiskt, ont i magen konstigt med halsen har mått illa osv. Så det har inte varit en toppen dag, men har repat från 12-15.30 sen for jag hem fort som f*n och sen till hildurs för att soundchecka inför imorn kom hem vid 7!

Sen igår kväll hade vi ju band kväll, åt god mat, såg melodifestivalen, tog de lugnt och bastade! : )
Dock hade stackars signe migrän halv kvällen, fyy. Men tur att det gick över sen!

Igår var det även ett år sedan jag pratade och träffade underbara david första gången! ; )
I emmas källare! (y) Det känns som att det var igår! helt sjukt hur snabbt det har gått!

På tal om melodifestivalen, lätt bäst var ju tjej rock bandet, hon sjöng grymt bra!
sverige är helt sjuka som inte skickade dom direkt till finalen.
fanns inge youtube klipp utlagt ännu, fan. men iaf dom var skit bra!

Jag satt nyss och knäppte jävligt onödiga bilder på mig själv.. har inget att göra.
skit! Min navel har typ svullnat :( aj!

woho.. typ putar med magen? jag måste börja träna.

NICE.
jaa.. jag har tråkigt.

Nej fan, nu drar jag. Tack för mig.

Puss och godnatt på er!


Finns ingen bättre ;-*


jävligt fin låt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: