Live wild ✌️ Die free

Rise again

Kategori: Allmänt

Idag har det varit nationella skriv uppsatts i 2 timmar och 20 minuter.
och jag kan då säga att jag skrev helatiden, hann inte dricka elr käka nå.. Sjukt!
Men det var därför att jag skrev kladd först.
Jag skrev 13 långa sidor, fast dock så hade vi större rader att skriva på än vissa andra såå.. men ändå.
Skrev typ om hela mitt liv känns de som! Jag får väl se, jag var tvungen att slarva lite i slutet för jag höll inte på att bli klar i tid.

Efter nationella gick dagen väldigt segt, Jag vaknade med huvudvärk och såklart så skulle den oxå komma tillbaka.. Men fick iaf sluta en halv timme tidigare, så jag for hem till Emma som jag lovat och chillade och åt mat dära! Sen blev det radio! (y) toppen!
Jag och Emma letade massa efter läskiga skräckfilms låtar som vi ska ha imorn när vi ska göra värsta skräckfilmen :s Så när vi kom till radion var man ju ganska så rädd och uppskrämd!
Men klarade iaf av att vara där! : )
Det är alltid lika roligt att sända radio, men tråkigt att inte signe kan komma nångång : ( då blir de ju som inte hela life sentence men men..

Nu ska jag göra klart mitt So arbete! Hoppas på att det blir nog bra för ett Mvg! Vill verkligen ha det, måste ha det!

Jag kan berätta väldigt kort vad jag gjort i veckan och vad jag ska göraa.
skriver inte att jag varit på skolan osv det vet ni, jag skriver bara lite kort.

Måndag: Badet med tjejorna!

Tisdag: Var jag med Daaavid!

Onsdag: plugg och rep

Torsdag: Emma, Radio, Plugg.

Fredag: Fara och fira Doom på kvällen och sen fara och göra skräckfilm hos Lina!

Lördag: Bjuder in mina bruttor till mitt kalas! (y)

Söndag: Alla hjärtans dag with my loverrr!


Blir skit nice tror jag!

 



 

Där är mina solstrålar ;') <3


Läste nyss Emmas blogg och det slutade med att jag satt och grät! Hon den jäkeln ska alltid få mig att gråta ; )
Jag älskar dig Emma "qaki" Larsson du är min hjälte, min bror, min livskraft, mitt skratt! och så himla mycket mera. Du är bara allt. Everything. my all.

Nu ska jag plugga!

Puss på er alla.

Så jävla söt hund som alltid var på stranden i grekland när mamma och bosse var där!
Jag hade velat ta hem den ; ) hah. Skiiit söt!
fast dock inte sötare än bejjjbiisen som jag la ut förut, och den är inte heller sötare än david men den är otroligt jävla söt ändå! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: