Live wild ✌️ Die free

säg det till alla, jag är påväg!

Kategori: Allmänt

Tjo!

Seg dag det varit idag, både varit väldigt glad och ledsen.
jag vet inte riktigt vad som händer med mig, elr jo jag har pms men jag brukar fan aldrig bli så lätt irriterad och känslig.. Skit jobbigt.
Menmen får stå ut med det! ^^
Min dag har varit bra antar jag, det finns vissa människor på skolan som faktiskt förgyller min dag! Tack till dom!
Efter skolan kilade jag och mina kompisar hem till emma för att fortsätta med våran stor slagna film! Skräckfilm.
That's the shiet! ; )

Sedan for jag hem och åt super god middag, som jullan bullan lagat!
Lax potatis sås och sallad, kan inte bli bättre!
Efter maten diskade jag och städade upp lite i mitt rum och kastade en hel jävla hög i tvätten.
Sen kom sigge =)
Klockan åtta kom linis med bussen och då mötte vi henne och gick sedan direkt till david!
david hade varit snäll och tankat The grudge 3 åt oss så Jag, Lina, David, Signe och Kristoffer såg den : )

Fyfan.

Sen tog vi det bara lugnt och for hem vid halv tolv, höll redan då på att dö, var så jävla trött.
Ska sova snart. grymt skönt.





Yeah, you broke through
All of my confusion
The ups and the downs
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
;-*

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: