Live wild ✌️ Die free

Always and forever

Kategori: Allmänt



Tjabba!

Kom nyss hem från hildurs, har varit och uppträtt dära! Med movits, dom har ju som sagt haft ett projekt med alla nior i boden så nu kom dom hit och uppträdde och då fick vi också göra det : )
Det var trevligt, gick mkt bättre andra gången, (vi uppträdde både på dan och på kvällen)
Jag känner mig helt slut i kroppen, död.
Ska gå och sova när som helst, Sitter och ser på OS längdskidor stafett killarna!
fyfan vad marcus hellner är grym alltså. Helt otroligt.

Jag kan ju slänga ut lite bilder från dagen osv.




 





Sitter och stickar på min stickning som jag hade tänkt att bli klar med!

Skit fint? hah.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.
kanske möjligtvis slänger ut bilderna från helgen!

Höres, Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: