Live wild ✌️ Die free

we belong together

Kategori: Allmänt

Hej!

Äntligen har man kommit sig hit till björns, alltså hos pappa.
Känns som att den här veckan hittils har varit ganska så seg på nått sätt.. Vet inte riktigt varför.
men min gårdag var faktiskt jävligt roligt, gjorde så himla mycket kändes det som.

Först så försov jag ju mig-.- så fick snabba mig till badet, badade i tre timmar med Tim Rasmus Emma och Lina.
Det var roligt.
Efter det så for vi direkt hem till emma och började repa, repade i nån timma sen bestämde vi oss föratt beställa Pizza, fira signe som fyllde 15 år!!!
Mycket gott var det, känns som att det var länge sen jag åt pizza.
Sedan fortsatte vi med att repa, repade ganska så länge.. tiden rinner iväg när man har kul.
kvällen slutade med att vi både hade gråtit och skrattat!
Men som sagt väääldigt rolig kväll. Gjorde massa cp videos som så småning om kommer komma ut på youtube elr något liknande! Haha.

Men kvällen slutade inte för mig & emma, vi gick och bastade o duschade.. vi hade skrattat så mkt att vi höll på dö av svettt.
Sen nördade vi framför datan lite och somnade fyra, elr jag somnade fyra och emma halv fyra! (y)

Vaknade av att min kära lillebror ringde och frågade om jag var hos mamma.. men nej, jag sov. och det skulle jag fortsätta att göra.
En timme senare ringde det igen, då var det zöt-jeppe igen som bad mig ta hans mobil laddare från mamma.
Jobbigtjobbigt, hasade oss upp klockan ett.
åt pizza till frukost och sen slöade vi framför tv:n till halv tre då tog jag bussen till mama.
Städade som en tok, tråkigt!
fick skjuts hem till pappa av bosse och mamma.

och nu ikväll har jag varit hos Signe thaa man! Med Emma, Lina och Stina =)
Det var trevligt, vi fikade och snackade, såg på en början av så kallade "life sentence the movie" hahah. Riktigt roligt faktiskt. Iaf vad vi tycker. Haha.
Gick hem lite tidigare än vanligt föratt jag ska nämligen upp klockan tio imorn, och då måse jag somna om en timme senast.

ska till stan en snabbis imorn, emma ska köpa slingning till hennes hår. Så jag ska såklart slinga på henne :)
och sen ska vi även ta lunch på stan! myspys.


Nu ska jag dra! Hare.



Pözzzzzzzzzzzzzzz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: