Live wild ✌️ Die free

Happy new year!

Kategori: Allmänt

2010!

Och gott nytt år till alla er som jag inte har kunnat säga det till!

Min går dag blev toppen, vaknade och gick in till stan med mamma, hittade en klänning och en bh!
Helt toppen, så jag fick ändå ha en klänning =) glad jag är över det!
Sen gick jag bara hem och åt lite sen skjutsade mamma mig till Emma, for först till perbacka och soundcheckade lite!

Sminkade oss och klädde oss fint! sen vare bara att gå iväg till perbacka. Där var det faktiskt ganska så mycket folk trodde att de skulle bli mindre.
Blev en jätte rolig kväll. orkar inte ta den i detaljer. Jag slänger ut bilder ist!

Samuel och helena ! :)

Emma Jag Samuel Helena Hanna Josefine Albert Lina Rasmus !

Hahah,  samuel!

Jag och lill-lina =) <3

Jag Älskar Er <3

Typ den enda bilden jag fick som blev hyffsat bra ;) haha!

Nicee girl!

: )

jaaag

hah, 3 riktiga skönheter! 

Lyckade bilder.. :b

Jaja!

Nu
ska jag duscha och sen ska jag till emma och chilla med Emma Lina David! :)

Pussss på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: