Live wild ✌️ Die free

I can't keep my eyes off you

Kategori: Allmänt

Tjena mittbena! : )

Onsdag..
och min dag har varit oväntat rolig, elr rolig är den väl aldrig men okej iaf!
Den gick snabbt och hade inte så otroligt tråkiga lektioner heller! (y)
Lycklig jag är för det iallafall.

Direkt efter skolan drog jag till emma, tog de lugnt före mat, åt Spagetti och köttfärsås, Gott!
tony lagade =)
Efter det så väntade vi in dom andra i bandet, Till slut kom stina och signe och därefter Lina oxå!
satt först och snackade om hur vi ska få ihop vissa låtar osv, lite tjorv här o där!
Det är så otroligt roligt att repa alltså, man bara stänger ute allt annat och bara kör, går som in i mig själv på nå sätt. tänker bara på musiken, och david ;D haha.
Det var iallafall roligt som satan!
vi är så laddade och taggade så det inte finns! hah! Är så glad!

hmm, btw, söta kommentarer jag fick i de sista inlägget ; )

Nu vette fan vad jag ska göra.. elr jag ska sova, Men först se lite tv tror jag!
undra om jag tar upp stickningen nå, får se : )



Lifehouse- You and me!

Nu ska jag kila.. kort och tråkigt inlägg.. Slänger ut några riktigt dåliga bilder från dagen (med mobil kamera men ni får överleva)

Söta flickor ;) ;) hahha. Jobbar SO i datasalen.

Reeeeepningggg.

Ego.

Jappjapp, Ne vi höres!

Pusspuss!



Du är underbar <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    TACK. jag vet att jag är underbar. men kan du typ sticka klart mina sockar också? började på den första. jag stickar dock asbra och ashårt, så det blir svårt att komma upp i min standard. men ge he gärna ett försök.

    2010-01-20 | 22:45:22
    Bloggadress: http://holmgrenjosefine.blogg.se/
  • david säger:

    har hört rykten om att jag har en underbar flickvän;)

    2010-01-21 | 01:35:47
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: