Live wild ✌️ Die free

I do anything for you!

Kategori: Allmänt

Tjohej!

Kom hem för ett tag sen, jag och emma åkte skidor, och fyfan jag hade verkligen INGET glid, inge alls.
och då är jag 100% ärlig, i den största nerförsbacken stannade jag.. så lite glid hade jag. och det var så jävla hemskt jobbigt.
Fyfan, Jag trodde allvarligt att jag skulle svimma av när jag kom tbx, snurrade i huvudet.. men det har börjat gå över nu, Tack och lov!

Haha, rolig början på inlägget, Nemen.
Annars mår jag prima, åkte ju ändå på 32 minuter är fasíken stolt över det.
Idag är det.. hmm.. Äre onsdag? jävlar vad snabbt veckan går alltså.
Jaa iaf.. onsdag elr nej det är tisdag? :o haha tänkte väl!
Tisdag, Helt okej skoldag. Ska inte klaga, utom att lektionerna känns som att dom är i en evighet.

Igår Slingade jag ju mitt hår! Blev väldigt nöjd faktiskt : )
Det blev exakt som jag ville att de skulle bli =)
har suttit och nött lite cam bilder på mig själv :D haha.. kan ju slänga ut dom!



Kanske inte syns så himla mkt att det är slingor men syns mer i verkligheten =)





Haha, ne nu känner jag mig jävligt ego ;s jaja.
Ville bara visa håret!

Nu ska jag först sätta mig och göra engelska läxan sen tror jag att jag sätter mig och stickar litegrann!
Är snart klar med en socka ;)
Sen har jag lovat att göra ett par sockar till david oxå ;b hehe! (y) Dom ska jag göra extra noga och extra gulliga : )
haha!

Tror  jag inte har så mycket mer att skriva.
Ska somna tidigare än igår.. så jag kommer mig upp på morgonen.
jaja. Nu blire Engelskaaaa.

Godnatt gott folk!

PUSS.

David Walterholm;-**

Kommentarer

  • Anonym säger:

    SNYGGGGG du är ditt lillaäckel.

    2010-01-20 | 00:07:43
  • david säger:

    du är så jäävla heeet gumman;-**

    2010-01-20 | 01:23:45
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Håller med davve och jossan. OGILLA SÅ MKT PATTBILDER , hahaha

    2010-01-20 | 01:42:57
    Bloggadress: http://juliaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: