Live wild ✌️ Die free

I'll keep us together, whatever it takes.

Kategori: Allmänt


Lifehouse- whatever it takes

Jag har verkligen fastnat för lifehouse nu på sista tiden! Dom är grymma =)

Lördag!

Och Hej!

Det är så himla otroligt skönt med helg, kom nyss hem från stan, har varit och köpt present åt emma!
Hon ska ju ha "kalas" ikväll men hon fyller år på måndag: )
Ska snart dra på mig nå andra kläder och sen ska jag åka med lina till lasergame!
Haha. Herregud, känner på mig att det kommer gå åt helvette!

Igår var det Fredag, på dagen kom jag hem sen hjälpte jag till med maten osv, skulle bjuda in masas folk typ som jossan doom jonathan och alla skulle komma! Blev ganska så många, Doom hann dock inte komma så det blev, Jag Julia Jossan Jonathan Jesper Mamma Bosse ! Och en riktigt god middag.
Efter det fick vi glass till efterrätt, tror man inte var lite mätt? fyy. men gott vare.
Sen kom David och hämtade upp mig, for till Lina och tog de lugnt, somnade där i slutet ett tag, så himla skönt.
for hem vid klockan halv ett, for och hämtade Julia hos Elin och sen skjutsade David hem oss : )
somnade jäkligt snabbt, skönt att sova!

Annars just nu satt jag nyss och kollade på en dokumentär om grisar! haha. dom är så grymt söta. har alltid velat ha en mini gris.

Så Jävla otroligt gullig ! ; )
min näsa ser nästan likadan ut som den ;b hah. Tror vi är släkt.

Nee, nu måste jag kilaa iväg och byta om osv!
Ska sova hos Emma ikväll så jag tror inte jag skriver nå ikväll, men vi får se!
annars hör jag av mig imorn!

Hareee, Puss.

Kommentarer

  • pappsen säger:

    minigreis ska inte minigris ha!!!

    2010-01-26 | 09:08:42

Kommentera inlägget här: