Live wild ✌️ Die free

six billion people in the world, six billion souls, and sometimes all you need is one.

Kategori: Allmänt



Lovelovelove! älskar versionen, älskar hans röst, Han sjunger grymt live, och speciellt accapella i början!

och detta är klart bästa meningen i låten!

'If i could see you, this darkness would turn to light'

Jag kanske ska börja med att skriva Hej!

jag har som vanligt inte haft tid att slå igång min otroligt tröga dator, men äntligen så har jag tagit mig ork till att göra det ändå.
Även fast jag egentligen bara vill stänga in mig på mitt rum och dunka jävligt hög musik!
Jag är i en sån månad då alla stör mig, allt och alla. utom vissa!
känns konstigt i kroppen på nå sätt, vill slå till alla som säger nå till mig, skit jobbigt! :b menmen.

Förutom att jag är less på alla jävlar på hela skolan och allt annat så är jag för jävligt jävla glad!
Tror jag aldrig varit så glad som igår, kändes verkligen som att jag svävade på moln!
Hela min kväll var underbar.

Direkt efter skolan kom nsd och intervjuade oss i två långa timmar! Men roligt var det.
sen efter det så repade vi och hade det roligt!
Sen for jag hem, ringde till david, och sen kom han förbi en timme typ, blev en perfekt avslutning på kvällen!
Somnade med ett leende på läpparna : ) <3

Ikväll har vi haft radio, länge sen sist så det var roligt!
sen for jag och lina hem till Emma och såg made in sweden och snackade lite smått!
Nu orkar inte jag skriva mera tyvärr.
Imorn efter skolan blir det Lule med Emma, ska försöka hitta jeans! =)
får se hur det går!

Vi höres!

Pöss.

Daaaaviiiiiiid!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: