Live wild ✌️ Die free

Snabb sammanfattning!

Kategori: Allmänt

hejj hopp!

Sitter här med emmis och ska snart basta.. kommer inte skriva mkt ikväll.
skriver senare imorn eller nått.

Min dag har iaf varit toppen, utom att det började med att jag försov mig -.- haha, till klockan halv tolv.. och vi som skulle vara på badet typ då!
Men kom iaf till badet efter tolv nångång.
Var roligt, god mat! hade ju inte ätit nån frukost så det var lite extra gott!
satt mest och slappade i bubbel och snackade osv.
jag emma lina tim rasmus!

slänger ut lite bilder!!






Nu ska vi basta och sen sussa!

Puss på er allihop ;)

speciellt på dig david!

Kommentarer

  • David dah män! säger:

    wow;> tack för den speciella pussen;)

    nu känner jag mig unik;-*

    2010-01-07 | 20:11:45
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här: