Live wild ✌️ Die free

Ingen vind kan blåsa omkull oss nu.

Kategori: Allmänt

Tjohej!

Har precis kommit hem från en heldag i kalix!
Grymt kul att träffa familjen Englund, inte ofta vi får träffa dom såå! ; )
Har varit där sedan klockan 12 kanske, Har egentligen inte gjort så himla mycket, har mest bara tagit det lugnt och bara haft det trevligt.
Kollat i massa skolkataloger och snackat lite skit! : )
julia har som vanligt gått runt som en tok och försökt få massa bilder, men alltså jag måste säga att alla i familjen englund hatar att vara med på kort.. verkligen, speciellt alex! hah, tror vi inte fick en enda bild på han.. menmen.

Och lilla Ronja hade blivit så stor, hon bestämde tydligen mitt i allt att jag och hon var systrar! haha.
Gulligt, hon tyckte vi var lika varandra osv ;) söt hon är!
nemen dom är riktigt sköna dom där kalix borna!

Jag kan ju berätta min gårdag! Sov ju hos emma, vi var fasiken uppe ganska så länge, utan att jag ens visste det. Nu på lovet har jag blivit så otroligt dålig på att kolla på klockan, men jaa man ska ju egentligen inte göra det ;)
Btw, jag hade ju skrivit ett ganska så långt inlägg igår och sen lämnade jag datan på föratt jag skulle gå och äta, och du tror inte mamma den j*veln stänger av datan, sur jag blev.. så himla jobbigt att skriva om allt.
Så jag tänkte att ni får mina "söndags frågor" senare i detta inlägg.

Men iaf den kvällen jag sov hos Emma så var jag med Rasmus Tim Lina och såklart Emma, det var väl kul, gjorde inte så himla mycket, spelade band hero och sen for dom vidare till tim tror jag.
efter det satte vi oss med emmas familj och snackade om massa roliga saker sen förr, skrattade ganska så mycket och glömde redan då bort tiden.. Tiden gick och till slut beslutade jag och emma oss för att göra macka och kvällsmat, Gott!
Sen pallade vi oss ner i källaren och såg  One tree hill!
Och vi såg dom allra värsta avsnitten, och fyf*n vad jag grät.. börjar tro att det är nå fel på mig, grät säkert 2 avsnitt ständigt, och så skrattade jag emellan åt också! Sjukt.

jaja. jag är ju inte fullt normal.
Efter det var klockan plötsligt vid fyra, så jag och emma gick och gjorde oss i ordning och somnade vid kanske.. halv fyra elr fyra!

Dagen efter slöade vi hemskt mkt, for hem vid halv fyra, for till bosse och hjälpte han med att flytta lite saker, sen for jag hem och åt middag.

Sen på kvällen kom David till mig vid typ fem halv sex, Jag david och lina skulle och se en film på bio!
så han kom hit lite tidigare, sen kom Lina till mig vid halv sju, då gick vi upp mot stan.
Bion var braa, lite synd bara att jag var liite trötter, haha.
Men den var bra!
Efter bion stack vi hem till mig först, satt och chillade med julia och jesper ett tag.
sen drog vi till Max som vanligt för att mina två grisar ville ha mat.. Träffade Ejjan och Martin.. dom skulle upp till gruvberget och smälla smällarna som dom hade kvar sen nyår, så då for vi bara snabbt och hämtade upp den trejde grisen i björns (alltså emma, för dom som inte förstod det) Sen for vi upp till gruvberget.. det blev inte så himla mkt smällande,haha..
Så då for vi bara runt lite med bilen.. Emma och Lina skulle köpa nå gott osv, och sen for vi till ejjan.
Såg på någon film som jag inte såg på, Sedan kom även adam och niklas också!
Var hon ejjan till halv två sen var jag tvungen att fara hem föratt jag skulle ju upp tidigt idag.

Och Fysatan vad segt det var att kliva upp imorse, ställde Tre alarm men vaknade ändå inte, tillslut kom lillebrorsan in och väckte mig, så då fick jag stressa på mig sminket och kläderna!
Grymt trött.

Jappjapp.

Här får ni mina tråkiga Söndags frågor.


Favoritgodis: Sura är godast! 

Kläder just nu: 
jadu, om jag ska vara petig så.. Svarta sockar från lindex, svart-randiga strumpbyxor från Åhlens, en hög kjol med mönster från gina, svart linne från H&M, Svart kofta från gina.
 
Musik just nu:
Allt!

Hur många kuddar sover du med: Två hos pappa En hos mama!

Sparare eller slösare: både och!
 
Kommer du ihåg din första kärlek:
haha, nog gör jag det.

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två, högst Tre!

Bio eller promenad: hah, jadu.. skulle vilja säga promenad för att låta lite sportig, men nej.. måste tyvärr säga Bio!
 
Stjärntecken? 
Vattuman is thaa shiiet! 

Största svaghet:
ingenaning, dålig förlorare kanske? 
 
Det här är jag bra på:
hah.. inget? nemen är inge bra påatt svara på sånt.
 
Chips, morötter eller godis?
allt!
 
Skriver du dagbok?
 nej, men räknar min blogg som en typ dagbok..
 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
 jaa, jag vill tatuera mig! Men det blir väl när jag är 18.. Men jag ska pierca mig i naveln om ca en månad!
 
Stökigt eller välstädat?
haha, hmm.. jag har stökigt, men skulle vilja ha välstädat!

Saltar du på maten? jaa, lite för mkt ibland.
 
Anser du att du är stark
? starkast i världen.

haha, lyckas alltid hitta massa sjuka frågor! : )



Slänger ut lite bilder från idag ; )

 


1. Påvääg
2. Ronja och Lukas visar lite skön dans!
3. Jag och ronjaaa
4. Alexander, Jesper och Rasmus
5. haha, mina bögar!
6. Sjukaste bilden ever!! Bjuder på den.
7. Lukas visar sina jackson moves ;)
8. Lukas och Alex, typ enda bilden man fick på alex!
9. Mia och söt-ronja!


Nu blire paradise hotel för min del! och sen ska jag somna tidigt!
Före 12, så jag säger väl ..
Sovgott och PÖSS.


Grym låt! Grym sångare! LOVE.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: