Live wild ✌️ Die free

You are the strenght that keeps me walking.

Kategori: Allmänt

You hold me in your hands
You won't let me fall
You steal my heart
And You take my breath away
Would You take me in
Would You take me deeper, now

You are the strength
That keeps me walking
You are the hope
That keeps me trusting
You are the life
To my soul
You are my purpose
You're everything

Cause you're all I want
You're all I need
You're everything, everything
You're all I want
You're all I need
You're everything, everything

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥





Lifehouse- Everything !

Älskar när dom kommer igång, när allt bryter ut i låten, typ 4.20 !! Det är så jävla jävla mycket känsla, vill bara hoppa upp och skrika elr vad som helst. : )
haha.

Hej. elr hallo..
håller på att skriva en Engelsk saga, hah, jag med min fantasi skriver om nå skit.
Typ häxor och kaniner, helt ärligt! ;)
Herregud, får se vad jag får för nå betyg på den! (y)

Annars kan jag beskriva min dag som Stressig!
känns som att vad jag än gjort så har jag fått stressa, och prov bara rammlar in, orkar inte.
Fast nu är det mest uppsattser och sånt som ska göras.. Så det är väl inte så himla tråkigt iaf.

Nog om skolan, skolan sög idag, Var sur på allt och alla.
Orkade knappt bry mig om någon kändes de som :b illa.

Efter skolan gick jag och emma & köpte hår färg, slingor.
jag skulle slinga hela emmas hår, det tog länge som fan!
Jobbigt vare oxå, men det blev fint resultat tycker jag, blev precis klar 5 minuter innan vi skulle sitta på bussen påväg mot radion, snacka om att vi fick kuta till bussen.
Och jag med min dåliga kondis -.- : )
hah.

Sände radio var roligt som vanligt, ködre lite hissa och dissa!
Sen for jag hem direkt och såg på Made in sweden och sen nu pluggar jag.
Tror även att jag ska ta ett bad. får se om jag gör de imorn på morgonen istället!

Orkar inte skriva mer ovettigt, har grymt ont i skallen jobbigt som satan.. Hatar det.
kanske därför jag inte haft glasögonen på mig idag ;s vad vet jag.
Men nu har jag iaf det!

skit.

Nu somnar jag snart ;o

Puss godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: