Live wild ✌️ Die free

19-Juli-2010

Kategori: Allmänt

Halloj!

Kom nyss hem från en snabb sväng på alder, jag emma och signe..
Trodde ju att det skulle bli toppen väder men icket!

blev skit kallt, så nu funderar jag på om jag ska orka ta mig ut och springa?
Får se hur det blir med det.

Var ju med i kuriren idag, från Flakasand!
http://www.kuriren.nu/noje/artikel.aspx?articleid=5466738

"tjejbandet Life Sentence, från Boden, med extra verbal + för sångerskan Jill Holmgren, gjorde en oklanderlig version av Elvis Presleys Suspicious Minds"

Haha,
Vilket var ganska roligt att dom tyckte jag gjorde den bra? för jag gör inget speciellt på den låten, allmänt tråkig tkr jag!

Grymmmmmt ful bild på mig tog dom dock.. hah, jaja!

Gårkvällen var mysig, blev en harry potter film och sen prat i många timmar.
vi ska fortsätta på tisdag kväll hade vi tänkt ;)´Mycket trevligt!

Ikväll blir det David♥






Emma och signe porrar sig ;)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: