Live wild ✌️ Die free

Den här staden gör mig deppig.

Kategori: Allmänt

Dom här veckorna av mitt sommar lov har jag varit den mest negativa personen ever tror jag.
Men kanske beror på att jag verkligen inte gjort nått av de jag hade planerat´.
Ni vet när man planerat något som man verkligen verkligen längtar till och vill ska hända och så går det åt helvete med allt och istället så händer inget?!
Det är så det är nu. Vädret suger till och med, ska jag sluta min sommar vit eller..
Otroligt Omöjligt Obeskrivligt less på denna skit stad, finns INGET man kan göra Och det värsta är att solen hittar ju förfan inte hit ens en gång!!?
SJUKT.

Nog och det i mitt pissiga liv!

Min dag har varit lång tråkig till en början iaf..
vaknade halv tio. dåligt väder somnade om till halv tolv, gick upp åt jossan kom .. vi for till björns :)
Skulle måla nån grej, vi sög.. hahah, Precis när vi hade målat skiten började de regna och jag o jossan fick panik .. skulle bära in den och så tappade vi den i gräset! haha fick hela skiten på min kind... Blev helt vit i håret och på kinden typ (y)
Duktiga vi är.

Efter de lagade jag midddag, åt och drog till Emma för repning!

FYFAN vad kul de är att repa alltså, i love it! åhh

Imorn .. blire stan eftersom att jag gett upp om de fina vädret i denna håla...
Sen på kvällen blire käka på kina med massa söta, efter det picknick på kvarnängen Om vädret håller !
Vi håller tummarna.
Saknar min söta david, har som inte hunnit träffa han nå i veckan, men på lördag och söndag får jag det (y)

Nu ska jag sova gott!

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: