Live wild ✌️ Die free

Jag vill haaa!

Kategori: Allmänt

(Klicka för att se allt större)

Halsbandet: Från lindex
Svart/Grön Skjorta: Från h&m (har inte bestämt mig för vilken färg ännu.
Trosor & Bh: Från h&m 
Turkos & svart ring: Från Kyssjohanna
Peace armband: Från Lindex
Vitt tråkigt linne: Från h&m
Svart klänning: Från h&m
Svart armband: Från h&m

Kan dock inte köpa allt detta nu, ska ju snart till sthlm så får vänta och se hur mkt pengar som jag gör av med där! Tyvärr.
Är HELT kär i ringarna och skjortorna! Me löööve.

Kan inte sova.. Men ska göra det ändå! (y)

PUSS.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    JAG HAR BESTÄLLT RINGARNA ;) antar att du sett dom på min blogg. hehehehe. best taste i stan. ps. du vet vem.

    2010-07-22 | 14:20:55
  • Anonym säger:

    JAG HAR BESTÄLLT RINGARNA ;) antar att du sett dom på min blogg. hehehehe. best taste i stan. ps. du vet vem.

    2010-07-22 | 14:21:29
  • BEST TASTE EVER. säger:

    har även beställt den där skjortan nu. och lite annat tjaffs från h&m. heehhehe

    2010-07-22 | 21:24:02

Kommentera inlägget här: