Live wild ✌️ Die free

20-juni-2010

Kategori: Allmänt

Julias födelsedag! (y)

Har grattat julia idag, 18 hela år! Herregud vad tiden går snabbt.
Åt grymt god mat, förrätt varmrätt efterrätt och alllt! Underbart ;)
Tårta och massa fika! MUMS.
tjock jag låter, men det stämmer ;)
Sen ikväll har jag varit med linaa, tagit ut lite bilder på hur jag vill att min frisyr ska se ut och sen for vi ut med Adam och David ett tag också!

Igår var jag med snygg-david! Underbart, tog det lugnt såg nån skräckfilm. Men jag såg faktiskt inte en sek av den. Usch hatar skräckisar! :b
nemen det var bara så himla skönt att ta det lugnt, pratade osv!
Jag älskar verkligen han, finns ingen bättre ;-*

Imorn blir det att jobba! (y)
Vi sänder radio mellan 3-6 varje dag så lyssna för fan!
Närradion boden 98,2 :)

Gonatt!

Och PUSS.

Börjar blir lite nervis inför på tisdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: