Live wild ✌️ Die free

Radion spelar vår sång

Kategori: Allmänt


Gammal men bra låt!

Nu är det nära alltså!
snart går jag ut nian, skönt som fan.

Idag är det Söndag, spelning idag.. Gick bra! Inge mer med det.
Var dock förjävligt förkyld men överlevde och tog dom flesta tonerna ;)
haha.
Efter det for jag en snabbis till pappa och städade.
Mat och sen for Jag Julia Emma och Stina å solade!
ska ju få lite färg på benen tills på Fredag.

Annars har min helg varit bra!
I fredags
var jag i luleå med jullan och jossan, hittade bara lite små saker och en par brallor och ett linne.
Sen på kvällen var jag med david! Tog de lugnt, hade det mysigt! Hade saknat han så förbannat.
Somnade 3 och vaknade 10, ringde Emma och bestämde att jag skulle hänka och köpa linas present i luleå.
Så då blev det luleå IGEN. Men det var nice! hittade en fin tröja som fan! :)
300 kr och jag är super nöjd; )

Igår kväll firade vi lina! Var nice =)

Det var min helg.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

PUSS.

Sakna sommarn! Söt kille alltsåå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: