Live wild ✌️ Die free

7-Juni-2010

Kategori: Allmänt



Denna ska vi testa oss på!

Vi ska ju dock göra den till våran egen lite mer, typ hitta nå coolt på pianot och jaa hitta lite andra grejer!
Tror det kan bli riktigt fett.

Idag är det en måndag, har haft EN lektion idag, sen har jag kikat på stan lite och varit med emma!
Repade klockan halv sex och sen for vi och kolla på fotbolls match (y)

Imorn kommer det vara samma, ungefär.
Skola, nån lektion och sen se på fotbolls match mellan Korpen och Sanden!!
Rep och sen sola (y)


Min andra klänning från H&M har kommit nu, men ska typ skicka tillbaka den.
Var inte alls som jag tänkt mig, ful med andra ord.
Fy!
nej, den tar jag nog inte på mig i sommar!

Beställde nyss ett par örhängen till min avslutningsklänning!

Tyckte dom var fina! Passar nog perfekt till min klänning, får bara hoppas att dom hinner komma!!!


AJA. Nu blire sängen.

PUSS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: