Live wild ✌️ Die free

feels like i'm trying to climb up, feels like these walls are closing in on us.

Kategori: Allmänt

Skyller inte på denna vecka
skyller inte på den här dagen
skyller inte på humöret
skyller inte på dig.

jag skyller på känslan..
jag skyller på missförstånd..
jag skyller både på dig och mig..

men snälla lägg inte det här på mig?
för jag lägger inget på dig.

Jag kan förstå dig, så förstå mig..


känslan av att gjort nå fel, känslan av att inte riktigt veta vad?
känslan av att inte få svar på frågan varför?
känslan av att älska någon så mycket att det gör ont.

Men det värsta av allt är att känna känslan av rädsla om den man älskar.
När man inte riktgit vet vad som kommer hända dagen efter.
Rädd för att tappa.. förlora.. den som man älskar så djupt.

men jag älskar dig mer än något annat. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: