Live wild ✌️ Die free

He's all that i ever wanted.

Kategori: Allmänt

Hallo!

Då vare helg igen! På måndag börjar skolan igen -.- helt otroligt vad lovet har gått snabbt ;s

Idag klev jag upp halv nio, tog tio bussen till björns. Gick först till emma sen gick Jag Emma Lina och Hanna till Ica, köpte palt och kakor!
Gott, sen packade vi och försökte få igång emmas skoter, lite segt i början men till slut fick vi igång den! (y)
for till vittjärv och stekte palt, jävligt gott!
Senare kom Tony och då for vi vidare, ganska så långt! Skit roligt var det iaf. Kommer få jävla ont i ryggen imorn känner jag på mig -.- :b

Kom hem hit till mamma vid halv sex, ganska sent, lagade mat åt mig o jullan sen hoppade ja in i duschen och sen diskade jag!
Efter det for jag äntligen till david! blev lite sent menmen. Kom dit vid halv nio kanske.
vi såg på film och tog de lugnt, så jävla skönt att bara få vara nära han! Har saknat haaaaaan♥
Kom hem halv ett typ!
Är fan as hungrig :( måste ta nå att äta.

Jaja. Orkar inte skriva mera om min dag.
Imorn blire David david david ;-*



Jävla ren jävel som vägrade att springa av från vägen.
Så jävla tröga dom är alltså!


Fast jäkligt söt var den faktiskt! ; )


Puss på er!



David, jag älskar dig♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: