Live wild ✌️ Die free

Times like these

Kategori: Allmänt

Trevliga helg!

gud vad dagarna går snabbt alltså! Helt sjukt.
Nu är det redan helg och nästa gång man blinkar är det måndag.. då far vi!
hah, iknow.. jag säger det helatiden men känner att jag vill påminna mig själv att det verkligen är snart!:)

Min skol vecka har faktiskt varit ovanligt rolig.. kanske. Tack vare mina underbara klass kamrater.. elr jaa, iaf några av dom! ; )

Idag har jag iallafall först farit in till stan och köpt hår färg, Hoppas Hoppas att det blir bra!!
Vill inte komma fläckig till stockholm precis! :( så får hålla tummarna!
Annars Ikväll blir det att ha tjej kväll med Josefine, Evelina, Stina, Emma, Lina och Stina : )
stina nilssons föräldrar är borta i helgen så vi passar på att chilla dära då!
Vi ska såklart se melodifestivalen eftersom att det är Final!!
Och det blir att rösta som ett psyk på Salem Al Fakir.
Han måste vinna. om erik saade elr timoteij vinner då skäms jag som fan över sverige.. det är nog med att dom gått vidare till final -.-




jaanii.. Tror jag ska hoppa vidare in i duschen sen blire att städa-.- för det hinner jag inte imorn tyvärr.
På måndag drar vi!!! Woho.
Taggad och laddad som aldrig förr.




Pussssss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: