Live wild ✌️ Die free

Underbara sportlov!

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan!
och gud vad dålig jag har varit på att skriva, nu är det exakt en vecka sen jag skrev.
Förlåt maag.

Lovet har bara gått så himla snabbt har inte riktigt hunnit, men tänkte att jag berättar lite vad jag har gjort och ska göra!

Måndag:
For alla i bandet förutom signe till luleå för att shoppa massa kläder till stockholm!
Det blev en Kavaj från monki, ett linne från gina och en kjol från åhlens. sen var mina pengar helt slut!
Tisdag: Vaknade jag och emmis väldigt otroligt tidigt, klockan halv sju var vi vaken, satte oss i bilen som skulle få oss till Kalix!
Kom dit väldigt tidigt så åkte lite mer i bilen, (med tony) tills klockan slog 10!
Då gick vi och mötte Lucas som jag inte sett sedan julas typ. Det var trevligt att träffa han, Vi snackade bara för det mesta om allt som händer och hänt osv. Sen var han tvungen att kila tbx till hans skola så då gick jag och emma och kikade lite på stan i kalix, imponerade blev vi ju inte iaf. Det fanns fan inge shopping, Vi drog oss till frasses och fastnade där.
Senare mötte vi Lucas och hans kompis Hugo igen, vi tog de lugnt i gallerian, snackade ännu mera osv.
Tills klockan slog fyra då gick vi till Rasmus, fick träffa några av hans kompisar osv, riktigt trevliga faktiskt! : )
kl. sju på kvällen gick våran buss hem mot luleå, när vi kom till luleå fick vi vänta i jävla 4 minuter på boden bussen, jag höll seriöst på att pissa på mig och frysa ihjäl. Hemskt!
Kom hem halv elva, var skit trött. Snackade med david i telefon och sen somnade jag som en sten.
Blev en väldigt lång dag!
Onsdag: ställde jag klockan på halv elva, och david kom vid halv ett! Var med han och tog de lugnt, tittade på tv, spelade lite kort med jesper julia osv : ) Och sen for han kanske vid halv sex direkt därefter for jag vidare till Emmzor! Vi bastade, chillade, såg tv! SOV.
Torsdag, Idag: Vaknade halv tio, var ganska så död, gjorde god frukost och klädde oss varmt! satte oss på skotern, for till nå ställe med emmas familj och Linas familj!
Åt och försökte få lite sol i ansiktet. Lyckades inte få någon färg tyvärr. Men det var så skönt att få vara ute!

Fredag, imorn: Ska jag ta bussen till björns, köpa palt med emma hanna och lina sedan ska vi möta Hannes Pontus och kanske Johan, så ska vi fara någonstanns och chilla : ) Får hoppas det blir braa väder imorn oxå!
Sen på kvällen ska jag vara med David ;-*

Lördag: ska jag vara med älsklingen! all day long <3

Söndag: Städning, pluggning!

Åhh TAGGA STOCKHOLM NU TJEJER! kan inte tänka mig att det snart bara är en vecka kvar!
Underbart.

Nu ska jag ta och packa lite inför imorn!
Kastar ut bilder från dagarna.

PUSS.





Otroligt med mkt snö!


Osminkade och glada! : )

Folket!

Har ju slingat håret lite mer oxå! (y)
blev lite ljust ;s men aja!

Sovsött!



David-snyggve-walterholm ;-*

Finns ingen bättre!

Kommentarer

  • david säger:

    "blev lite ljust ;s" Du vill ju ha ljust nu mitt i allt?;o miss u <3

    2010-03-05 | 12:01:24
    Bloggadress: http://daavd.blogg.se/
  • Jillll säger:

    njaa inte riktigt så, elr ville mer bara få bort utväxten ;s:d haha! <3

    2010-03-05 | 18:30:08
    Bloggadress: http://jillholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: