Live wild ✌️ Die free

21-Mars-2010

Kategori: Allmänt

jahapp?

söndag..  fan vad jag har haft humörsvängningar heladagen, blir tokig!
aja. tänker berätta snabbt om helgen.

Fredag, vad jag med david tog de lugnt och firade min systers födelsedag! (y)
Lördag, for på musikdirekt skit roligt verkligen! lärde känna andra band, hade det jätte kul. Utom att jag hade sån jävla mag ont.. uppträdandet gick så jävla bra, allt kändes så perfekt! skit nöjd. klart bästa spelningen ever =)
Sen for vi till tonys 40års ferre och åt/spelade lite osv! sov hos emmis : )
riktigt funny day.
Söndag, plugg med stina nilsson!

Sitter och lyssnar på musik, och tänker litee..
Björn naganders band, tkr dom är duktiga! Älskar hans röst, har alltid gjort kommer alltid att göra!



Nu ska jag sova! Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: