Live wild ✌️ Die free

7-Mars-2010

Kategori: Allmänt

Tjohej!

Redan söndag... Fyy vad lovet har gått alldeless för snabbt, känns som att man knappt har hunnit göra något.

Min helg har iallafall varit väldigt bra tkr jag! I fredags åkte jag som sagt skoter nästan hela dagen, från typ 12 till fyra- halv fem!
Sen efter maten for jag till david, tog de lugnt såg film!
Lördag vaknade jag halv tolv av att emma ringde och väckte mig (y) vid ett ringde david, vi försökte komma på vad vi skulle göra, Till slut blev de att vi for och hämtade lina i björns och for till pagla! åkte madrass i ungefär en o en halv timme!
Sen vare mat, åt pizza. Gott.
Efter det så kom david vi såg på melodifestivalen och sen for vi ut för att david ville ha godis, jag var duktig och köpte inget! ; ) Sen for vi till jullan som var med Emma och Henrika, var och tog de lugnt med dom till tolv, sen for vi vidare till david, kom hem vid 2 halv 3 kanske!
Somnade nästan direkt och sov till halv tolv. Har hjälpt mamma och handla packat ur osv, nu ska jag duscha sen diska osv! Hjälpa med maten. Sen blire som vanligt att måsta städa rummet och dammtorka.. mitt rum ser ut som jag vet inte vad.
Aja. Jag trivs ändå i det!
Får se om jag hinner vara med david ikväll, kan ju hoppas! 

Nu ska jag duscha.

Puss.
 





 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: