Live wild ✌️ Die free

30-Maj-2010

Kategori: Allmänt

Då var det nästan slut på helgen, elr jaa det är slut på helgen.
Söndag räknar jag inte som en helg dag.

Ska snart till stugan och "fira" morsdag.
måste tyvärr ta med plugget dit så jag hinner göra klart allt jag måste!

Min helg har iallafall varit bra!
Fredag hade vi ju spelning, det var väldigt tjorv med allt.. menmen.
Efter det for jag med David och Jocke o hyrde en film

sen for vi till min papaa, och då kom även
Björn, Stina, Stina och Signe förbi : )

Filmen var bra, läskig! Jag David och Stina hade ju redan sett den men jag hade ändå glömt allt så!

Och igår så var jag först med david här hos pappa några timmar sen så for vi till emma och såg på eurovision!
Tyskland vann, det var väl jaa.. bra? nee.. elr den är ju inte dålig, men den är långtråkig!


Det fanns faktiskt många låtar som var bra igår!
Men min favvo var ju Sofia Nizharadze - Shine

Nee, Nu måste jag göra mig i ordning!

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: