Live wild ✌️ Die free

Söndag-9-maj-2010

Kategori: Allmänt

En ganska skön söndag iaf!

Vaknade väldigt tidigt, har blivit så van att kliva upp tidigt nu.
08.33 var jag klar vaken, bestämde mig för att inte ens försöka somna om.
Såg lite tv sen började jag lite smått med plugget, åt frukost, tog de lugnt.

Snackade med stina&lina dom ville att jag skulle komma upp till gallerian och bara säga hej, snacka loss lite om hur vi haft det.
Trevligt, sen fick jag även träffa Stina nilsson ett tag : )

efter det började jag packa ur alla kläder osv från fjällen och när jag lika gärna var på G så tog jag och rensade hela min garderob.. Och jag säger bara.. Fysatan vad lite kläder jag har alltså.
Före jag började var det totalt fullt och nu ska ni få se hur det ser ut!
Jag kastade ju det mesta och sparade det jag tror jag kan använda.


Det här är dom enda kläderna jag använder!

Detta är resten.. längst ner är det bara underkläder och träningskläder.
Näst längst ner är det mjukis kläder.. har alldeless för mkt av det mjukis kläder!
längst upp är det linnen, jeans leggings, tröjor jag använder ibland.. bara sånna som jag kan slänga på mig om jag måste :)

mycket elr vad tycker ni!?
haha. I sommar ska jag köpa in mktmkt nytt ska ni veta.

Iaf, kom nyss hem från att ha varit och handlat med mamma, bestämmt middagar och köpt frukost!
Nödvändigt!

Nu blire det fortsättning på Svenskan! måste få klart skiten.

PUSS.

Träffade jossan också så på fredag drar vi till luleå igen, och nu ska jag hitta avslutnings klänningen!


Grymt skönt att skippa sminket : )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: