Live wild ✌️ Die free

En ledig måndag

Kategori: Allmänt

Underbart skönt att vara ledig, har kunnat sovaa ut hur länge jag vill.. men det gick ju såklart inte,
jag tror inte jag har sovit en bra natt på hur länge som helst, vaknar tidigt av mig själv alltid.. Hade gärna sovit till tolv minst idag men jag vaknade halv elva och då har jag redan varit vaken många gånger tidigare i natt, sover jätte oroligt.. Konstigt.
Samma med mina jävla matvanor.. helt konstigt, kan absolut inte äta frukost och är knappt hungrig till middag osv.. jätte skumt.
Aja.

Idag har jag först klockan tolv varit ut på prommis med Emma och Semlan sen for jag och tränade, inge pigg kände jag mig.
men blev iallafall, mage rygg och armar.

Nu ska jag ge sötisen som står här bredvid mig mat och sen blir det typ städa osv.

PUSS.


Världens underbaraste


Kommentarer


Kommentera inlägget här: