Live wild ✌️ Die free

I wanna start all over again!

Kategori: Allmänt

Jag vill göra några små förändringar i mitt liv känns det som.
Jag har tänkt mycket på det och ja mitt liv har sett väldigt planerat och likadant ut i flera flera år nu. att jag inte tänkt på det förut?
jag begär inte om nå stora förändringar jag är bara less på att alllllt ser likadant ut. mina veckor har sett ut så här sen sjuan.
Måndag: Skola/hem/plugga/repa
Tisdag: Skola/hem/plugg/träna
Onsdag:Skola/hem/rep
Torsdag:Skola/hem/Plugg/träna
Fredag:Skola/hem/andas/försöka hitta på något och hålla mig vaken

Känns väldigt tråkigt, vill göra något.
bara nå litet!

Aja. Annars mår jag väl bra.. elr nje de kanske jag inte gör. har åkt på nå jävla feber och skit!
helvete säger jag. Jag har inte tid.
Estet är så att dom lägger allting på samma veckor alla prov läxor osv osv. och sen ska jag bli sjuk på det också?


Nu ska jag försöka plugga lite engelska... Dax att börja nu..

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: