Live wild ✌️ Die free

Oj, oväntat!

Kategori: Allmänt

Fan vad glad jag blir! Min träning verkar gå asigt jävla bra! Eller åt rätt håll.
Skit nöjd är jag. nu är det bara att fortsätta såhär.

Förra gången jag mätte mig såg det ut så här:

26/9

Mage: 65cm
Lår: 55cm
Arm:29cm
Höft: 78cm
Vad: 36cm


Och innan jag visar de nya reslutaten så ska jag berätta vad jag vill få ut av träningen.
Jag har inte tänkt mig att tänka speciellt på min vikt utan hellre på hur min kropp ser ut, hur jag vill att den ska se ut.
Och när jag slutade träna skidor och fotboll för jaa 3-4 år sedan nu så har min kropp helt fallit ihop.
Det vill säga typ mina lår, jag har haft typ skidlår hela mitt liv (tjocka som hus) dock var det muskler måste jag säga. Och när jag slutade så for allla mina muskler bort och det blev kvar massa fett bara. Och istället för att jag har gått upp när jag slutade träna så gick jag ned, vilket sög eftersom hela min kropp sjönk ihop ungefär. Så min plan har varit är att
Få fetare lår (lägga på bara muskler igen)
Få fetare armar (muskler såklart)
Gå ned i cm vid magen och höft
Och få vad fetare.

Så här kommer månadens resultat:

25/11

Mage: 62cm
Lår: 57cm
Arm: 29cm
Höft: 77cm
Vad: 36cm


Mage har jag gått ned 3cm, (skit bra och nöjd med att mina magövningar funkar)
Lår har jag gått upp 2 cm
Arm har jag gått upp 1cm (skönt med tanke på att jag kört armar väldigt mycket)
Höft har jag gått ned 1 cm
och vad står stilla vilket inte är så konstigt eftersom jag inte kört vader nå mycket.

Så allt stämmer enligt mina planer! TOPPEN. Nu blev jag taggad på att träna! Yes.



Jag före jag började träna


Och jag till sommarn


haha, eller kanske inte riktigt men.. ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: