Live wild ✌️ Die free

Paradise hotel

Kategori: Allmänt


hehe, såg nyss ett avsnitt av Paradise Hotel så tänkte att jag kan skriva någon rad.
Paradise hotel är väl egentligen ett ganska så meningslöst program men det är nått som gör att jag tycker det är roligt. Kanske att det finns så fjolliga och töntiga människor med som gör att det blir roligt att titta på, eller tvärt om någon som är jävligt skön osv. Jag vet inte, men paradise hotel är faktiskt ett av dom programen som jag följer. Låter som jag menar att de är all snusk som är roligt att se på men nee det är kanske inte riktigt är därför jag ser det!
Följde förra årets Paradise hotel och då hade jag en favorit som jag gillade


Stefan! Kommer inte riktigt ihåg om jag gillade han av något speciellt skäl, kanske bara var för att han ser bra ut? haha. Aja.
Jag har iaf utnämnt årets favvisar! Som jag delvis tycker är snyggast och som jag tkr ska vinna skiten.

Emanuel! Fint namn tkr jag faktiskt.
Hehe, han är så jävla skööön, härlig kille verkar han vara! Och måste säga att han ser jäkla charmig ut.
Han ska vinna enligt mig!
och sen har vi

Julia, som har åkt ut.. visst hon är lite kärring men hon tycker jag faktiskt såg bäst ut av alla tjejer.

Där fick ni ett jävla onödigt och tråkigt inlägg. haha.
Aja!

SOVSÖTT.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: