Live wild ✌️ Die free

Timeless

Kategori: Allmänt

Feber.. Funny!

Idag har jag Sovit. Hela dagen typ fram till middagen sen ätit middag sovit vaknat gått på toa sovit vidare och nu är jag vaken och håller på att jävlart svettas ihjäl. hahah. Mysig jag känner mig verkligen!
USCH. Har suttit och drömt mig bort i kläder och osv.
Vill ha väldigt mkt, kan inte fatta att jag inte har shoppat sedan augusti!! helt jävla sjukt!?
ge mig pengar.

Nej för jag måste spara alla mina jävla pengar fan.
Fast det är de värt, har redan börjat kolla på bikini ;-)

Enkel svart söt bikini! (y) ge mig gärna den där kroppen också!! tack.

Ska försöka fixa en kropp tills sommaren, jobbar förfullt! ska mäta mig imorn och se vad som har hänt denna månad med min kropp. Ska bli spännande!!
hoppas det går åt rätt håll.


Dessa kläder är jag akut av att ha just nu! Behöver dom till vintern känner jag!!!
snälla mamma eller pappa om ni ser de här köp! ;-) haha


Och sen lite mer från nelly.com som jag hittade!

söt klänning (möjligtvis en nyårs klänning? eller julafton)

mysig kort kofta

vanliga svart jeans

GE MIG.

Nu ska jag sova, får se om jag mäter mig nu innan jag lägger mig! haha. blev så sugen på att kolla. Får väl se!

PUSS.

Kommentarer

  • emma säger:

    den där bikinin ska jag köpa :) hehe!

    2010-11-26 | 12:21:12
  • emma säger:

    den där bikinin ska jag köpa :) hehe!

    2010-11-26 | 12:21:31

Kommentera inlägget här: