Live wild ✌️ Die free

With or without you

Kategori: Allmänt




Där är dom!! Lycklig som satan att vi äntligen fått dom ;-)
det kommer hålla mig lycklig i några dagar framåt! hehe

Gårdagen var fullproppad vilket jag gillar, Först for vi till leos lekland jag emma och emmas lille syrra moa och anna såklart!
Sen for jag hem, bytte om till tränings kläder och for o tränade.
Och jävlar i fan kan jag säga, jag ångrar idag att jag tränade så hårt, haha.
jag sprang  i 65 minuter, och nu idag kan jag inte gå! HAHA. Pinsamt men sant, men stolt är jag, jag stannade inte en gång och brände 630 kalorier, sprang över en mil.
Iaf efter träningen for jag hem, tog med mig semlan och mötte upp emma och lina för prommis, blev en lång prommis, säkert 4-5 km!
Sen hem, hämta kläder osv och sen basta/duscha/dricka te och mackor framför tv:n och sedan hem och se en skit bra film (kommer dock inte ihåg vad den hette)

Och nu idag blir det snart prommis med semlan sen träning (bara överkropp) och sen direkt efter det bad med bandet!
Ikväll är jag hundvakt till semlan eftersom att hon inte tycker om att vara själv. Men det gör jag mer än gärna ;-)
haha.
så ser min dag ut!

Nu har jag lite bråttom! Vi höressss

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: