Live wild ✌️ Die free

Blire en avfärgning på mitt hår eller?

Kategori: Allmänt

Haha. Jag sitter och funderar hur fasen jag ska göra med mitt hår.

Alltså jag har ju rött just nu, och det är såhär att jag inte känner för att ha så mera, delvis för att det är grymt jobbigt att få en utväxt hela tiden och har suttit och kollat på bilder från i somras och känner att min korta frisyr passar bättre till lite ljusare (iallafall på mig) så jag vill ha typ brun/ljusbrun .. Hur fasen ska jag göra?
För jag kan ju inte bara färga ljusbrun på det här som jag har nu för då blir de mörkt och de vägrar jag.


Så blir det avfärgning? haha..  blir nog avfärgning och sen en lite ljusare färg? Eller ska jag samla ihop till en färgning hos frisör.. Vet inte!
Vars ska jag få pengarna ifrån? haha.

Aja.

Idag har det varit en seg dag. blir bara mer och mer förkyld.. har mycket prov läxor att plugga på osv.
Matte prov imorn, känns kanske lite bra iaf för att jag känner mig mer säker än jag brukar!
men eftersom jag har haft det lite knepigt med matte är det aldrig kul att göra prov, och speciellt inte första matte provet på estet. det vill jag mer än gärna ha G på.

Annars är det bra.. repar och lär oss en ny låt. The sounds- hit me

har inte mycket mer att säga.

Ska sova och plugga nu!

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: