Live wild ✌️ Die free

Sjukt hur mycket man kan älska en hund?

Kategori: Allmänt

Jag måste seriöst ha varit en hund i mitt förra liv.
hah.
Alltså ingen kan förstå hur jag menar (speciellt inte emma, haha) det är som att hon förstår mig, gör en glad när man är ledsen, lyssnar på allt tjafs jag har att säga ;-) hahah.
Stört detta låter men jag brukar sitta och prata med henne, älskar henne!
Och jag saknar henne redan.............

Okej, tillbaka till lite mer verklighet kanske?
Det är måndag igen.. usch säger jag till det.
Helgen har varit bra, Fredag var skita kul! Halloween partyyy med estet (kanske har nämt de redan? aja)

jag och mina bruttor!

Sedan i lördags var jag med david, lina och pontus sen kom samuel och anton ett tag också.
trevligt trevligt!
sen i söndags blev de bara plugg och hunden.
Men endå en trevlig söndag måste jag säga! Utom plugget då..

Nu blire att sova! Upp tio imorn för en lektion!

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: