Live wild ✌️ Die free

Nu vill jag ha snö!

Kategori: Allmänt


Går och sjunger och tänker på den här låten helatiden så var tvungen att lägga ut den!
Tycker den är skön, blir glad av den.


Söndag och de känns redan som att lovet snart är slut.
haha, börjar få panik, så snart kommer det komma upp en planering för veckan ;-)
ska ringa till emma och planera ihop!

Iallafall, helgen har varit rolig, lugn.
Igår så var jag och några söta hos emma åt middag, spelade spel och snackade en massa skit!
sov hos emma, och det var första gången sen typ i sommras jag sov längre än halv tio!
Vaknade kl halv tolv, kändes underbart.

Sen har jag tränat hårt som ett svin, jag kommer ha mycket träningsvärk.. I armar och speciellt ben!
jag tror detta lov blir fullproppat av träning faktiskt. Mycket bra!

aja, nu ska jag städa rummet och packa till pappa.
Får se om det blir leos imorn;-) hahah!

PUSS.

Juste nu är det ju vinter tid (y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: