Live wild ✌️ Die free

Makeover

Kategori: Allmänt

Jag är så himla sugen på att göra en liten makeover alltså!
stina har klippt sig idag och det blev så satans snygg så jag är avis!!! Typ robyn liknande kort kort, Mums på dig stina!
Iallafall så är jag grymt less på mitt äckligt fula hår och min grå/gröna hårfärg så i helgen köper jag hårfärg och färgar håret lite rött/brunt/orange.
Sen ska jag beställa klipp tid till på torsdag.
har suttit och kikat på olika frisyrer och hittade rihanna.. något liknande vill jag ha





Lite svårt att förklara men vill ha som en liten pottfrilla, så man dra fram och ha lugg men vill ändå kunna dra det åt sidan som jag brukar ha. Så en blandning av dessa bilder blir det!
Tror det kan bli riktigt snyggt!

Nu blir det att skriva hemtenta. Religion (y)

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: