Live wild ✌️ Die free

Då var vi här igen min vän.

Kategori: Allmänt

Jag känner mig ihålig, sårad, nedstämd.. Jag känner mig tom. Jag satte mig ned när jag kom hem och ville skriva. Jag vill skriva, men jag kan inte. Det går inte. Varför tänker jag så mycket? Intalar mig själv att allt jag gör är fel. Fick höra av en väldigt nära vän att jag förändrats på sista tiden, att jag inte är mig själv. Känns inte alls roligt att höra det, för jag är nog en sån som måste vara mig själv för att kunna må bra. Och jag mår bra, det gör jag. Nu har jag tänkt på detta alldeles för länge, och jag önskar att jag skulle kunna komma fram till något vettigt men det gör jag inte. Det enda jag vet är att jag är som i en fas i mitt liv då jag vill se mig omkring, vill (måste) göra saker helatiden. Sitter nästan aldrig stilla, bara på nätterna. Men iallafall så vill jag nog bara få andas. Länge och fritt. Låter det konstigt? Jag vet inte. Men alla går igenom olika faser i livet jag antar att det är något man ska göra, som är normalt, hoppas jag hehe. Jag vill vara glad, Skratta mycket, Leva i nuet, Inte ångra, Skippa alla tråkiga rutiner..Ett tag framöver. Men lugna puckar, allt kommer att ordna sig. Nu är det läggdags eller något liknande. 
                            
Härlig känsla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: