Live wild ✌️ Die free

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Kategori: Allmänt

Mina mål är att hinna göra en massa saker innan jag dör! Galna saker, som min pappa ungefär.
Jag är typ inspererad hur han levde när han var mellan 18-26 år.
Tex.
-Cyklade till Italien själv, bosatte sig och levde livet.
-Åkte med sina närmaste i minibuss genom europa.
och sådana galna saker.. Det är nog mitt mål, att leva och göra vad jag känner för.

Sen min dröm har alltid varit och kommer alltid vara att bli artist.
känslan att veta hur folk i världen lyssnar på mina låtar och kan dom utantill.
tänk första gången man hör sig själv på radion.. Fyfan obeskrivligt! 
Men min dröm är ju såklart att jag och mitt underbara band ska hålla ihop och bli kända tillsammans. Det är min dröm!
Grejen är den att den drömmen SKA gå i uppfyllelse!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: