Live wild ✌️ Die free

Jaja, okejjjjj!

Kategori: Allmänt

Fredag och ännu en vecka har rusat iväg. Snart är det fan Juni?!?! LÄNGTAR.

Idag for jag Julia och Monica till luleå och for på en filmprovning som jag och julia skulle på men du tror jag inte ballar ur i sista sekund.. Typsikt mig! och sen ångrade jag mig.. visste att det skulle bli så menmen.
Kommer fler chanser! Nu vet jag iallafall hur det går till, och jag som alltid har älskat att spela "teater" osv.. Det är så jävla kul! Alla filmer man spelat in, jag älskar det. fasen alltså.

Aja!

Imorn ska jag ha mitt lilla "kalas"
och bjuda på god middag (förhoppningsvis) Det är ju jag som lagar maten så vette fan hur det kommer sluta. Hahah!
Men ska bli roligt som fan, längtar!

Nu ska jag .. jag är skit sugen på att skriva en låt!
MEN VARS FAN HAR MAN MIN UNDERBARA GITARRFLICKA NÄR MAN BEHÖVER HENNE?!?!
Jag vill skriva en låt NU!!

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: