Live wild ✌️ Die free

A lot of talk and little action!

Kategori: Allmänt

Hejhopp!

Första skoldagen har varit helt okej!
Hade två lektioner Idrott och Arbetssätt och lärande. I Arbetssätt och lärande fick vi reda på våra slut betyg (vi har gått ut kursen) Och jag har typ inte lagt ner nå tid alls på nått eller känns iallafall som att jag skulle kunna ansträngt mig mycket mer. Jag trodde jag skulle få G om jag hade tur Vg men när jag såg betyget hade jag MVG!!!!! Så himla lycklig!
riktigt skönt fakitkst. Det är bra att ha bra i såna här mindre viktiga ämnen bara för att ha det! Så jag är super nöjd.

Har nyss varit och tränat, känns verkligen som att nu måste jag börja öka innan Turkiet ;-)
fasen vad jag längtar!! Iallafall så körde jag väldigt för mycket ben och arsle så känner på mig att jag kommer ha ganska så mycket träningsvärk imorn. Vilket är bra!

Och snart fyller jag 17år.

Här får ni kika på min önskelista:

- Winternetkort (halv år)
- Träningsdagbok
- PENGAR (behöver minst 2000 kr, hade varit förbannat bra om jag fick ihop så mycket)
- En mascara (max factor)
- En Rouge (solpuder)

Det var väl allt tror jag! Jag behöver ju Winternet kortet och pengarna mest. Speciellt pengarna!


Nu blir det duschen.

PUSS.

Snart drar vi bruttan!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: