Live wild ✌️ Die free

Hann knappt njuta av jullovet

Kategori: Allmänt

Jag vill inte tänka på att vi börjar skolan på tisdag, känns förjävligt.. Jobbigt faktiskt.
Visst det är jätte roligt och jag trivs grymt bra på Estet men känner att jag är så slut? Låter konstigt jag vet, med tanke på att vi inte har så mycket prov osv, men det är annat.
och jag gjorde något dumt som jag inte egentligen borde har gjort.. Jag lämnade massa jobb som jag tänkte att jag skulle göra över lovet och sen nu när jag tänkte sätta mig ned och göra det kom jag på att jag har allt i skolan så nu ligger jag lite risigt till.
Aja får jobba upp det bara!

TUNGT.

Jag tycker iallafall lovet har varit bra, varit med riktigt härliga människor, skrattat och har haft kul! Så jag är nöjd, det hade kunnat vara lite längre dock ;-)
Mitt lov har varit väldigt bra.

Ikväll har jag också haft en riktigt trevlig kväll, har varit hos Pontus Kristiansen med Emma, Rasmus, Lina, Pontus, Markus, Pontus och Pontus ;p
Vi såg en dålig film och spelade sällskapsspel! sen hann vi snacka ganska mycket skit också !
Jag tror inte pontus kristiansen satt stilla mer än en minut ikväll, fyfasen. Haha. 

Nu ska jag hoppa i säng!

PUSS.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: