Live wild ✌️ Die free

Jag tror jag tappade något på vägen hit..

Kategori: Allmänt



Vad är felet på mig nuförtiden?
jag som alltid sov så bra förut.

Grejen är den att jag tror jag börjat tänka för mycket, jag hatar att tänka.
speciellt på sånna här onödiga saker som man vet inte är någon idé att ens lägga ned tid o tänka på.. Känner ni igen er i det?

Vet inte, men känns som att jag vill skriva av mig..
men vet inte riktigt vad jag vill skriva. Allt runtomkring mig har ändrats så snabbt dom här sista månaderna, har knappt hunnit blinka. Jag säger inte att förändringarna har varit dåliga, det är bra med förändringar.
men jag hann inte med. Allt gick så snabbt.. Känns som att jag inte fick säga det jag ville.. känns som att gamla meningar som har legat vill komma ut bara föratt. Jag är medveten om att ingen kan lyssna och ta åt sig dom meningarna. Men jag vill så gärna ha ut dom ut min hjärna.

Antar att ingen fattar ens vad jag menar.. kanske någon.
Någon.

Är less på att vara ett frågetecken!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: