Live wild ✌️ Die free

Ovanligt glad

Kategori: Allmänt

Skolan. jag villl inte!!! Så därför säger jag inge mer om det.

Dagen har iallafall varit bra eller slö men bra, sov hos emma och vi hade bestämt att vi skulle somna tidigt och vakna tidigt för att vänja sig till imorn då.. men det slutade med att vi satt uppe och skrev en låt och en refräng till en annan låt!
Blev jätte nöjd med resultatet och nu på repet ikväll har vi gjort klart en hel låt. Låter riktigt bra faktiskt!
Stolt ;-)
Iallafall så slutade det med att vi sov till halv tolv och jag är ändå död, kan inte förstå hur jag ska orka upp imorgon.

Ikväll har Fredrika från upsweden kommit och hjälpt oss med en massa saker, känns riktigt bra inför rock karusellen nu! Taggad till 100.
Funny funny.

Är faktiskt ovanligt glad och har varit det dom sista dagarna, känns helt underbart. Vissa människor kan få en att må så himla bra!
Känner på mig att de här året kommer bli så jävla toppen.

Och imorn drar Stina och Signe till 24norrbotten och blir intervjuade om bandet! Synd att inte hela bandet kunde få följa med (det rymms bara tre i studion) Men det ska iallafall bli grymt!!

Nu ska jag ta ett bad och somna tidigt. Trött som ett svin!

PUSS.



Älskar Robyn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: